Τρόποι αντίληψης και στρατηγικές διαχείρισης του χρόνου από μαθητές με ΔΕΠ-Υ

 Χρήσιμες τεχνικές για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του χρόνου και της οργάνωσης της μελέτης

από  τους: Ν. Δαλιανά & Α.-Σ. Αντωνίου στη Μονάδα Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ), Β’ Παιδιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Αγλ. Κυριακού» ndaliana@yahoo.gr και Επίκουρος Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε- ΕΚΠΑ asantoni@hol.gr

 Χρήσιμες τεχνικές για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του χρόνου και τη μείωση της παρορμητικότητας είναι :
  • η εκμάθηση δημιουργίας λίστας καθηκόντων και τρόπου ιεράρχησής τους, 
  • οι στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων 
  •  η χρήση ρολογιών και χρονομέτρων από το παιδί 
  • οι στρατηγικές επίλυσης προβλημάτων,
  • η εκπαίδευση στην αυτοκαθοδήγηση, 
  • η μάθηση μέσω της ενίσχυσης, 
  • η μάθηση μέσω προτύπου, 
  • η εκπαίδευση στην έκφραση συναισθημάτων 
  • τα παιχνίδια ρόλων 
  • η έκφραση των συναισθημάτων
  • η  διαχείρισης του άγχους
  •  η εκμάθηση δημιουργίας μιας καθημερινής «λίστας καθηκόντων»
  • η παροχή παράτασης του χρόνου για τις εργασίες και/ή τα τεστ
  • η παροχή σαφών οδηγιών αλλά και προθεσμιών για κάθε τμήμα της εργασίας