ΕΠΑΛ: Προσθήκη ειδικοτήτων για το σχολικό έτος 2023-2024

 Σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 8 του ν.1566/1985 (Α΄ 167) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παρ. 1, 2 και 5 του άρθρου 11 του ν.1966/1991 (Α΄ 147), όπως ισχύουν και της παρ. 15 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), του άρθρου 246 του ν.4512/2018 (Α΄ 5), την παρ. 2 του άρθρου 5 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 5 του ν.4327/2015 (Α΄ 50) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 5, 6 και 7 του ν.4763/2020 (Α΄ 254), το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προβαίνει σε μεταβολές σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ιδρύσεις, καταργήσεις, συγχωνεύσεις, μετατροπές, προσθήκες/καταργήσεις τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ.) με στόχο την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών.

Για τις μεταβολές των σχολικών μονάδων πρέπει να λαμβάνονται υπόψη:
Α) Ο αριθμός των μαθητών/τριών, η ορθή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, η χιλιομετρική απόσταση που διανύουν οι μεταφερόμενοι μαθητές/τριες, οι κτιριακές υποδομές με στόχο τη δημιουργία άρτιων, εξοπλισμένων και επαρκώς στελεχωμένων σχολικών μονάδων και οι ανάγκες της τοπικής αγοράς εργασίας. Οι προτάσεις συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων πρέπει να γίνονται με βάση τα οριζόμενα κριτήρια της παρ. 1 του άρθρου 246 του ν.4512/2018 (Α΄ 5). Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στις περιπτώσεις ιδρύσεων και συγχωνεύσεων, για τις οποίες πρέπει να ορίζεται με σαφήνεια η ακριβής ονομασία και η έδρα λειτουργίας του νέου σχολείου. Επιπλέον, για τις περιπτώσεις ιδρύσεων και συγχωνεύσεων απαιτείται η εξασφάλιση κατάλληλης στέγασης και η σαφής αναφορά σε αυτήν. 
Β) Τα οριζόμενα στη με αρ. πρωτ. 42712/Γ2/20-03-2014 (Β΄ 833) Κ.Υ.Α., στο άρθρο 116 του ν.4610/2019 (Α΄ 70) και στη με αρ. πρωτ. Φ12/134644/Δ4/08-08-2017 (Β΄ 2891) Υ.Α. βάσει των οποίων καθορίζονται ο μέγιστος και ο ελάχιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα Γενικής Παιδείας, Τομέα ή ειδικότητας στα Επαγγελματικά Λύκεια.

Δείτε εδώ τη σχετική εγκύκλιο αναλυτικά