Συμπλήρωση Μηχανογραφικού: Μερικές πρώτες σκέψεις ....

 

 

Και έφτασε η ώρα της συμπλήρωσης  του μηχανογραφικού δελτίου για τους μαθητές/τριες των Πανελληνίων 2022!!!Και για κάποιους ξεκινά το Άγχος της επιλογής και της λήψης απόφασης το οποίο ενισχύεται αρνητικά από τις σκέψεις  τύπου:
  1. η απόφαση αυτή θα ορίσει όλη μου τη ζωή
  2. δεν ξέρω τι θέλω να γίνω
  3. νιώθω ότι δεν μπορώ να αποφασίσω
  4.  δεν θέλω να αποφασίσω, πες μου τι να κάνω
  5. τίποτα δεν έχει νόημα οπότε θα δηλώσω ό,τι να'ναι
  6. μου πρότειναν να δηλώσω αυτές τις σχολές γιατί έχουν επαγγλματική αποκατάσταση
  7. δεν πιάνω τη σχολή/τμήμα που θέλω οπότε δεν θα το δηλώσω
  8. δεν έχω πιάσει την περυσινή ΕΒΕ της σχολής ούτε και τα περυσινά μόρια εισαγωγής
  9. μου φαίνεται λάθος ό,τι και να αποφασίσω
  10. αν δηλώσω τις σχολές που πραγματικά θέλω και επιθυμώ, θα αποτύχω γιατί δεν έχουν επαγγελματική αποκατάσταση
  11. κτλ...........