Διόρθωση συντελεστών βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων ΕΠΑΛ 2022-2023

Διόρθωση σφάλματος στην υπό στοιχεία Φ.153.1/148498/Α5/18-11-2021 απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Β΄5400) – Στο ΦΕΚ 2240/Β/06-05-2022 δημοσιεύτηκε νέα διόρθωση της αρχικής ΥΑ σχετικά με τον  Καθορισμό των συντελεστών βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων
μαθημάτων των Επαγγελματικών Λυκείων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 και εφεξής.

 Αποφασίζουμε:

Α. Για όσες σχολές ή τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις για οποιονδήποτε λόγο, δεν καθορίστηκαν με απόφαση των οικείων συγκλήτων οι συντελεστές βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων των Επαγγελματικών Λυκείων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 και εφεξής, αποδίδονται ανά τομέα οι εξής συντελεστές: 

Νέα Ελληνικά: 25%, 

Μαθηματικά (Άλγεβρα): 25%, 

Μάθημα Ειδικότητας 1: 25% και 

Μάθημα Ειδικότητας 2: 25%.

Β. Τη συγκέντρωση των συντελεστών βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων των Επαγγελματικών Λυκείων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 και εφεξής, όπως στον συνημμένο πίνακα.